adriatix lopov
(prestaro za odgovor)
Boris Tudan
2006-06-15 23:15:13 UTC
Upalo mi u oci pa se zgrozih :-)

http://www.adriatix.hr/A_Isk/A_ISK_LASER/HP/Isk_Laser_HPLJ5_6L_%20Sep_Pad_Fix.htm

"1. Servis separation pada za HP LaserJet 5/6L = 100 kn"

HP set dijeli badava. Osim toga, sama montaza traje 10s. 100 Kn za 10s.
Stvarno pljacka.

"2. Adriatix toner + Servis za separation pad = 300 kn ( uz povrat
praznog tonera)"

Ovo je tek pljacka. Za 200 Kn ce smrad uvaliti toner s bizarno izbusenim
rupama zacepljenim izolirkom, iz kojeg sipa prah na sve strane (po
printeru, naravno), napunjen po 70ti put, sa sjebanim bubnjem i hororom
od otiska. Toliko o postenju navedenog servisa...

Bas me zanimaju uvozni dokumenti za doticni kit za servis Separation
Pada. :-))) Ili kripl doticni set sam "proizvodi". E to bi tek bio izum
:-))))
--
Legalize Crime
:-D
Stingray
2006-06-15 23:41:26 UTC
Post by Boris Tudan
"1. Servis separation pada za HP LaserJet 5/6L = 100 kn"
HP set dijeli badava. Osim toga, sama montaza traje 10s. 100 Kn za 10s.
Stvarno pljacka.
Nekad davno je to bilo, nema vise besplatnog. Na faksu smo bacili 6 komada
HPovih lasera nakon sto smo potrosili tonere, jer je bilo jeftinije kupiti
nove nego platiti popravak + toner. A u garantnom roku su mjesecno bar
jedanput svakog pojedinog popravljali. Laserjet III P ih je sve nadzivio :)
adriatic
2006-06-16 06:02:44 UTC
Evo javio se nam opet naš dežurni Mali Perica u prethodnom postu, sa
karakterističnim vibracijama.

Inače jedna zanimljivost uz navedenu temu.

Po pitanju navedenog poroblema Adriatix ga rješava sa origigi Epson
dijelovima. Zašto? Prvo jer je tako jeftinije a drugo jer HP nakon 8
godina nema obaveze podržavati navedeni proizvod. A treće jer je
navedeni Epson proizvod kvalitetniji i problem je riješen trajno. Evo
bar nešto što je HP mogao naučiti i kopirtati od Epsona.

Ostalo ne mislimo kometirati.

Pozdrav

adriatix.hr
GAGI-9A6AAG
2006-06-16 06:37:17 UTC
"adriatic" <***@adriatix.hr> wrote in message news:***@u72g2000cwu.googlegroups.com...
Evo javio se nam opet na¹ deŸurni Mali Perica u prethodnom postu, sa
karakteristiènim vibracijama.

Inaèe jedna zanimljivost uz navedenu temu.

Po pitanju navedenog poroblema Adriatix ga rje¹ava sa origigi Epson
dijelovima. Za¹to? Prvo jer je tako jeftinije a drugo jer HP nakon 8
godina nema obaveze podrŸavati navedeni proizvod. A treæe jer je
navedeni Epson proizvod kvalitetniji i problem je rije¹en trajno. Evo
bar ne¹to ¹to je HP mogao nauèiti i kopirtati od Epsona.

Post by Stingray
Post by Boris Tudan
Upalo mi u oci pa se zgrozih :-)
http://www.adriatix.hr/A_Isk/A_ISK_LASER/HP/Isk_Laser_HPLJ5_6L_%20Sep_Pad_Fi
Post by Stingray
x.htm
Post by Boris Tudan
[...]
sada bi ti Mali Perica trebao sugerirati da se nauèi¹ kvotati..prije svega!
:)
adriatic
2006-06-16 06:46:50 UTC
sada bi ti Mali Perica trebao sugerirati da se naučią kvotati..prije svega!
:)
nebitno

bitno
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1003&message=18809671

pozudrav

adtriatix.hr
woobie
2006-06-16 12:27:35 UTC
Post by adriatic
sada bi ti Mali Perica trebao sugerirati da se naučią kvotati..prije
svega! :)
nebitno
jako bitno. znak kulture. to je isto kao da se raspravljas o automobilima a
ne znas osnova prometna pravila.
--
Petar Samardzija (woobie)
***@post.t-com.hr
ICQ UIN: 8381908 mob: +385 (0)98 470 662
pljuger
2006-06-17 13:22:50 UTC
"adriatic" <***@adriatix.hr> wrote in message news:***@u72g2000cwu.googlegroups.com...
Evo javio se nam opet na¹ deŸurni Mali Perica u
/cut
Ostalo ne mislimo kometirati.

Pozdrav

adriatix.hr

LOL....
On se èak i persira i predstavlja kao "mi",kao,¹atro je to neka jaka firma
sa neznam kolko zaposlenih,a ono,kur*eva garaŸa ispod tavana na kojem Ÿivi
"stari deèko" u maminom stanu(ne zna¹ di je zmazanije,gore,dole,ili on).

Ja mu odnio jednom printer hp3325(u ono vrijeme jo¹ dobar proizvod) sa cca
pola boje u njemu na otkup.
Sjeæam se samo da mi je dao nekih 30-ak kuna uz prièu da to ni¹ta ne
vrijedi,a kad ono 4x lupi¹ poklopcem izbaci ti ukupan broj printanja(bilo ih
je cca 800)koji pokazuju da printer stvarno vrijedi,al po¹to sam nabavio
novi,bilo mi svejedno.

Neki dan mi rikne printer i treba mi ne¹to na par dana dok ne skupim lovu za
novu pixmu,a on prodaje,pazi sad,LEXMARK i onakav slièan hp po 300 kuna!!!

Naravno,prièa mu je ¹atro i uvjerljiiva:
"Dok odete kupit novi printer,moŸda æete ga i platiti manje,ali neæe biti ni
treæina boje u njemu dok vam(opet)MI prodajemo PUNU boju...",pa kao zato
tolko vrijedi.
Zato kaj je on sa ¹pricom punio cartidge kroz rupe bu¹ene ¹arafcigerom,pa
zaèepljene paljenjem plastike i sliènim ma¹tovitim naèinima.

Ne da Ÿelim nekog reklamirat,al ima neka firmica u Dubravi,znam da je na
aleji Platana ulici koja puni i popravlja printere,I SVAKI refilll cartridge
na sebi ima naljepnicu"refilled tad i tad"makar fakat nemre¹ provalit da
nije original jer dobije¹ i za¹titu na elektroniku cartridgea.
A i ta naljepnica je slièna originalu i od istog materijala kao i stara sa
oznakom.

Ugl.jeftiniji su od makro-mikra,a i kvalitetniji.
Ljudi,nemojte se zaletavat samo zato ¹to se neki nadrimajstor za printere
ogla¹ava na njuzima i ima svoj sajt.

Pozdrav svima
Maat
2006-06-16 08:49:04 UTC
Post by Boris Tudan
[...]
Mislim da ne bi trebao davati izjave ovog tipa zato jer nisu istina:

HP ne daje set badava, naime u ovlaštenim servisima (koji imaju popust
na HP dijelove) separation pad (podloga valjka za uvlačenje) ovaj
rezervni dio košta oko 130 kn. S njim u paru je potrebno promijeniti i
pick-up roller (valjak za uvlačenje) čija cijena je oko 80 kn. Cijene su
donedavno bile i veće.
Drugi bitan netočni navod je vrijeme popravka:
-zamjena/ugradnja navedenih dijelova ako se radi pošteno i pažljivo
traje oko pola sata. Može se uz iskustvo i rutiniranost u poslu
napraviti za minimalno 15 minuta ali to znači bez ikakvog čišćenja i
mjera koje je uputno napraviti pri servisu. Znači minimalno, ali doista
minimalno 15 minuta uz iskustvo i malo žurbe. Odakle si samo izvukao
podatak o 10 sekundi nije mi jasno. Osim ako si pretpostavio da se na
svakokm uređaju separation pad mijenja na isti način što nije istina. Na
HP laserjetima serije 1010, 1015, 1020 se taj dio može zamijeniti za
jednu minutu...možda si na njih mislio.

Ne znam kako Adriatix radi i kakvi su ali ovo gore što si naveo
jednostavno nije istina. Ne bi trebao pričati o stvarima o kojima nemaš
blagog pojma.
Post by Boris Tudan
[...]
Doista ne znam. Ali ako ti je informacija pouzdana kao ona gore...
dopuštam da je možda istina ali ako imaš osobno iskusstvo ili nekog od
prijatelja.
Post by Boris Tudan
Bas me zanimaju uvozni dokumenti za doticni kit za servis Separation
Pada. :-))) Ili kripl doticni set sam "proizvodi". E to bi tek bio izum
- argumente tipa kripl, uz one gore netočne navode teško je uvažiti, ima
ljudi koji se razumiju u servis pisača i svima njima ćeš ispasti
smiješan i potpuno izgubiti autoritet. Ima puno više ljudi koji se ne
razumiju u to i njima ćeš ispasti dobričina, heroj, borac za pravdu i
slično, tip koji želi pomoći. Nije ni to loše ako nemaš morala.

Ubuduće se bolje informiraj.
adriatic
2006-06-16 09:43:50 UTC
U svemu tome još nedostaje jedna jajko jako bitna stvar.

A to je koliko košta pored tih dijelova 1 sat servisa? Mislim na
režije( struja, voda, grijanje čistoča, najam, čistačica),
amorizacija, plače, školovanje, gablec, tramvaj, božičnica,
bolovanaj i sl.

Odnosno može li to isto ko lubenica placu? Na kriške? Njam Njam reče
naš junak iz priče.

Pozdrav

adriatix.hr
Zvonimir Buzanic
2006-06-16 10:00:08 UTC
A to je koliko ko¹ta pored tih dijelova 1 sat servisa? Mislim na
reŸije( struja, voda, grijanje èistoèa, najam, èistaèica),
amorizacija, plaèe, ¹kolovanje, gablec, tramvaj, boŸiènica,
bolovanaj i sl.
Odnosno moŸe li to isto ko lubenica placu? Na kri¹ke? Njam Njam reèe
na¹ junak iz prièe.
kaj kolko :D zabadave :D ko jos radi na novce :)))) osim mene
Maat
2006-06-16 10:40:25 UTC
Post by adriatic
[...]
Prvo upozorenje svima da je ovo strašno dugačak post, a sad odgovor:

Ma naravno, to nisam ni spominjao zato jer nije ni on. Nisam htio da
kaže kako o tome nije ni pričao. Dotakao sam se uglavnom njegovih
netočnih navoda. O uvredama kao argumentima također imam posebno lijepo
mišljenje. Dolaze mi takvi svakog dana na posao. S vremneom poželiš
imati skraćenu sačmaricu na radnom mjestu. Evo primjera zašto.

Stvarni događaj:
Dolazi čovjek u servis s HP PSC 1410 i tvrdi da uređaj koji je kupljen
prije 2 dana ne radi. To je multifunkcijski uređaj, dakle
pisač/skener/kopirka. E sad stranka upitana za simptome kvara kaže da
pisač stalno izbacuje nekakvu stranicu s crticama, nekakvu kalibracijsku
stranicu. Malo objašnjenje onima koji ne znaju o čemu se radi. Pri
umetanju novih tinti u tintni pisač, pa čak i novog tonera u lasere,
vrši se nužna kalibracija. To je podešavanje uređaja za preciznost
ispisa, tako da bi se male kapljice boje preklapale, slagale na pravim
mjestima, efektivno da bi linije bile linije, da bi boje bile točne
uglavnom podešavanje da sve bude precizno itd. Ako se to ne napravi
ispis može imati nekakvu kao sjenu i druge nepravilnosti. Svaka kapljica
tinte mora doći na određeno mjesto a bez kalibracije može doći na krivo.
Mnogi HP uređaji ovo odrade automatski pri prvom uključivanju i umetanju
tinti pa ipak postoje i oni gdje je potrebno dio kalibracije
odraditi ručno. Kod nekih je potrebno sa ispisane kalibracijske stranice
očitati iz niza ispisanih linija koja je najpravilnija, koja se najbolje
poklapa sa drugom linijom i slično. Kod navedenog HP PSC 1410 je
potrebno uzeti ispisanu kalibracijsku stranicu (ispiše se automatski pri
prvom uključivanju i/ili umetanju novih tinti) i umetnuti je u
skener/kopirku koji je sastavni dio navedenog uređaja i pritisnuti tipku
za skeniranje. Pričekajte par sekundi dok skener očita kalibracijsku
stranci i upiše potrebne parametre u mnemoriju. Ovaj postupak je jasno
opisan sa 4 sličice u koracima na kalibracijskoj stranci, ispod sličica
pišu upute (koje i nisu potrebne, svaka dijete bi shvatilo postupak sa
sličica), sam upravljački softver sa računala vas usmjerava kako
izvršiti ovaj postupak, opet sa sličicama i pisanim uputama. I naravno
sve se nalazi u priloženim uputama za korištenje na hrvatskom jeziku
koje dobijete uz uređaj. Stranci je odmah objašnjeno da je uređaj
ispravan, da može sama završiti potreban postupak, da se to može obaviti
u roku dvije minute, da može dobiti usmene upute od servisera kako da to
obavi ili još bolje da prouči upute za korištenje. Na to stranka tvrdi
da nije pročitala upute, da se ne razumije u te stvari ali sto posto
jamči da je uređaj neispravan jer je eto stranka nosila uređaj frendu
koji je informatičar i tvrdi da je uređaj neispravan. I taj informatičar
zna bolje. Ovdje mi već nije jasno zašto genijalni informatičar nije
rekao u čemu je kvar i nije ponudio rješenje. Ah, naravno, da stranka ne
izgubi jamstvo. Okej, stranka je inače prvo gnjavila prodavača i
naljutila se na njega jer za ime boga pa tamo je kupljen uređaj i zašto
ga ne bi oni popravili, kakav bezobrazluk. Nakon što je stranka od
strane prodavača upućena na ono očito, da pogleda popis ovlaštenih
servisa i odnese u uređaj u najbliži to je nevoljko učinila ljuta jer je
"svi vozaju a novi uređaj je neispravan". U ovlaštenom prijespomenutom
servisu ja stranci objašnjavam da uređaj nije pokvaren i da treba
završiti kalibraciju uz najbolju volju da pokažem/objasnim kako/zašto se
to radi. Stranka ne želi to slušati vidjeti već želi popravak uređaja
koji je "sigurno pokvaren" jer tako tvrdi genijalni informatičar
prijatelj. Stranci se objašnjava da će ako inzistira na
pregledu/popravku uređaja a pokaže se ispravnim morati platiti za
pregled i testiranje uređaja, te da je bolje za stranku da izvrši
opisani postupak kalibracije i tek ako uređaj nakon toga neće raditi da
onda donese u servis. Stranka je sasvim sigurna da je uređaj pokvaren i
inzistira da se pregleda, odbija pročitati upute za korištenje, odbija
mogućnost da je uređaj ispravan i pristaje platiti kolikogod treba ako
je uređaj ispravan.
Naravno pokazalo se da je sve u redu, da je samo trebalo umetnuti
kalibracijsku stranicu u skener, stisnuti tipku za skeniranje, pričekati
5 sekundi i sve radi.
Nakon što je stranka pozvana po uređaj i da plati pregled diže frku do
nebesa da je prevareno da je tko zna što bilo neispravno, da je
prevarena i da će dati oglas u novine...da pokaže svijetu kako se u
ovlaštenom servisu pljačkaju ljudi.
Stranka je dosad počinila slijedeće greške: ne čita upute za korištenje
za uređaj o kojem nema pojma kako se koristi, nosi uređaj prodavaču a ne
u servis, pita frenda "koji se super razumije" a ne besplatnu korisničku
službu ili tehničku podršku čiji su telefoni navedeni na jamstvenom
listu. Ljuti se da je istjerana kad je prodavač upućuje u ovlašteni
servis, i ljuti se što je prodavač rekao da će naplatiti pregled ako
stranka inzistira ostavljati uređaj kod prodavača. Stranka odbija
pročitati upute na nagovor servisera, odbija saslušati usmene upute
servisera, odbija da joj se pokaže kako se radi kalibracija. Stranka
nije donijela niti ispravljač, niti instalacijski cd uz uređaj niti
originalnu ambalažu. Na kraju ne želi platiti za utrošeni rad servisera
i osjeća se prevarenom, prijeti oglasom u novinama na što joj je
dogovoreno neka slobodno plati oglas u novinama, te da će ovlaštenom
servisu biti zadovoljstvo platiti odgovor u novinama s priloženim radnim
nalogom u kojem će biti navedeno da je uređaj ispravan i da stranka nije
znala koristiti uređaj.
Nakon svega serviser može zaključiti da je stranka (od oko 45 godina
starosti) totalni idiot, vrlo vjerojatno nepismen koji sve radi u krivom
smjeru. Nakon pozivanja šefa, šef je odobrio stranci otpisati trošak jer
je pred pultom imala prvo napad bijesa a onda samožaljenja jer se
stranka eto "borila u ratu da bi je ovako iskorištavali". Eto glupost i
idiotizam je univerzalno opravdanje za greške. Sad znate. I treba se
opirati zdravom razumu i savjetima, jer ćete proći jeftinije. Samo treba
puno galamiti i plakati. Nema veze što niste u pravu. Eto, morao sam
olakšati dušu jer ovakvi idioti dolaze svaki dan a ja ću dobiti slom
živaca jer im pokušavam pomoći. Najveći glupan sam ja u navedenoj priči,
glupi prljavi, zli serviser koji samo želi pljačakti jadne korisnike.
Naravno nisu svi takvi ali dosta mi je jedan dnevno ( a bude ih više) da
se poželim ubiti.

I doista se ispričavam svima na ogromnom i predugačkom postu.
adriatic
2006-06-16 11:10:47 UTC
Gledaj ukoliko ti je tako teško, slobodno stavi ovako nešto ponovo na
papir. Možeš poslati ovdje ili ne mraš. Svejedno. Sigurno će ti
biti lakše. Garantirano pomaže.

Lako je izaći na kraj sa herdverom no teško je sa ljudima. A vjeruj
malo iskusnijem na tom polju. Od 100% kvarova 20% je uzrokovano
hardverskom greškom a 80% je ljudski faktor. Prema tome ne smiješ te
stvari primati osobno. Uzmi to kao jednu vrst terapije ili što ide u
rok službe ali je ipak pametno prvo analizirati gdje je glavni
pacijent. Nažalost ti to nitko neće posebno platiti, već je i to
jedan od elemenata gore navedene satnice.

Odnosno da si potrošio recimo dva sata na kavu, pivu ili čevape
sigurno bi se u međuvremenu printer jednako tako popravio sam od sebe.

pozdrav

adriatix.hr
Maat
2006-06-16 12:34:31 UTC
Post by adriatic
[...]
A eto lakše mi je. Ima još puno takvih priča ali vejrujem da bi svi mi
koji smo u tom poslu, zapravo u bilo kojem poslu u kojem se radi s puno
ljudi mogli napisati knjige o tome. Znaš što mi je bilo najteže u onoj
priči? To što je tip otišao misleći da je u pravu i da sam ga pokušao
okrasti unatoč svom trudu koji sam ja uložio da ne ostavlja printer na
servisu. Po njegovom licu se vidjelo da misli da se izvukao jer se nije
dao prevariti, a ja sam zapravo i kad ga je ipak ostavio na servisu htio
obaviti sve to besplatno jer sam skužio da je sirovina dok mi nije šef
rekao da mu to moram naplatiti, doslovno sam ga, ali doslovno molio da
posluša moj savjet i ne inzistira da je pokvaren, jer se iz aviona
vidjelo da je sve ok, i da je on napravio sve moguće krive korake. I
onda dođe šef nakon što me ovaj ispsovao i oprosti mu trošak za koji mi
je rekao da mu moram naplatiti. Ok, šef je postupio ok, objasnio mu je
da nije u pravu i da i serviseri moraju zaraditi svoju plaću, kad bi tip
barem shvatio moralnu poduku. Ipak hvala na savjetu. Lakše je kad
nekome kažeš. Znam da ima pokvarenih servisera, ali takvih ljudi ima
svugdje u svakom zanimanju i bed mi je kad se oko nekoga toliko trudiš
jer ti ga je žao i znaš da će morati platiti bezveze a on glavom kroz
zid i tebe optuži.
Dragan
2006-06-16 18:30:07 UTC
Post by Maat
[...]
Slican printer, PSC 1100, zena nakon mjesec dana upotrebe potrosila
tinte i donijela stampac na servis (kvar-ne stampa). Jedva joj nekako
objasnim da treba kupit nove tinte ili da joj dopunimo njene (radi nam
to covjek izvan firme). Nakon par dana tinte se dopunile, ona donijela
stampac (naravno ne zna sama staviti tinte). Ona i dalje ne vjeruje da
je do tinta vec insistira da je printer u kvaru.
Pokazem joj ja kako se stavljaju tinte (usput me ona upozorava da joj
ne pokvarim printer), stavim ih, i iskopiram nesto da bih joj dokazao
da je printer OK. Naravno, nismo se ni usudili da joj trazimo da plati
usluge servisa iako joj pise na garanciji da se servisiranje ispravne
robe naplacuje).
U tih par dana sto je dolazila udavila je sve dijelove firme, od momka
iz prodaje, mene u servisu a i gazdi je drzala predavanje sat vremena.

Ima raznih ljudi, to si vec sam skontao. Najgora mi se stvar desi da
se musterija naljuti na mene, a zelio sam joj pomoci. Kao jednoj
drugoj zeni sto sam uporno objasnjavao da ne mora donositi stampac u
firmu svaki put kad isprazni tinte vec je dovoljno da donese
kertridze. Ali dzabe, na kraju se zalila gazdi na mene pa sam i tu
popio vatru. Bolje da sam sutio.

Gazde su posebna prica. Uporno ti govore da sve moras naplacivati, a
kad njih musterija pritisne onda sam ja onaj mali zli koji hoce
opljackati jadnu stranku (isto kao u tvom slucaju).

Ja radim kao serviser 2 godine i mogu ti rec da mi je pun k..c tog
posla. Cim ispadne nesto (po zivce) bolje vozim dalje. To i tebi
savjetujem. Naprosto se ne isplati. Radim 6 dana u sedmici, skoro
svaki drzavni praznik, a godisnjeg imam 10 dana. Vi u Hrvatskoj imate
bar neki zakon da vas stiti, a ovdje (BiH) je Divlji Zapad.

Izvini na malo duzem postu kolega,

Dragan
DigiMagic
2006-06-16 19:52:37 UTC
Posaljite ovo na www.sampioni.com - tamo se skupljaju ovakve price :-)
Marko ^SuperUnknown^ Martinovic
2006-06-16 20:35:27 UTC
Ukratko, rad s korisnicima je najgori rad :)
* Trenutni zvucni teror: Spiritual Beggars - Born to Die [04:34]
Blade_Ry
2006-06-16 13:12:46 UTC
Gledaj ukoliko ti je tako te¹ko, slobodno stavi ovako ne¹to ponovo na
papir. MoŸe¹ poslati ovdje ili ne mra¹. Svejedno. Sigurno æe ti
biti lak¹e. Garantirano pomaŸe.
Lako je izaæi na kraj sa herdverom no te¹ko je sa ljudima. A vjeruj
malo iskusnijem na tom polju. Od 100% kvarova 20% je uzrokovano
hardverskom gre¹kom a 80% je ljudski faktor. Prema tome ne smije¹ te
stvari primati osobno. Uzmi to kao jednu vrst terapije ili ¹to ide u
rok sluŸbe ali je ipak pametno prvo analizirati gdje je glavni
pacijent. NaŸalost ti to nitko neæe posebno platiti, veæ je i to
jedan od elemenata gore navedene satnice.
Odnosno da si potro¹io recimo dva sata na kavu, pivu ili èevape
sigurno bi se u meðuvremenu printer jednako tako popravio sam od sebe.
pozdrav
adriatix.hr
I jos da je naucit quotanje gdje bi ti bio kraj.........
--
Blade_Ry
---
First you grow up...then you grow old...and then you grew wise.
marijo
2006-06-16 11:18:46 UTC
Post by Maat
I doista se ispričavam svima na ogromnom i predugačkom postu.
OMG koji lik. Neka se okani printera :)
--
Nije Kimmi vec je Kimi. Juan Pablo Montoya ne zna podesiti ovjes, a ni motor.
Uzivo sa diska: NinoPipito' techno hardstyle scratch set mix march2006
http://hrvatska-gpl-liga.tk/ Go Mc'Laren !
Zoxx
2006-06-16 13:00:24 UTC
Maat wrote:
/cut
[...]

Zar nije navedeno u nekakvom zakonu, pravilniku ili sto vec, da se
uredjaj moze donijeti i na mjesto kupnje i da onda prodavac mora
dostaviti uredjaj serviseru?
Blade_Ry
2006-06-16 13:17:38 UTC
Kao kolegu servisera te potpuno razumijem.
Iz compova/printera se izvade lego kockice, svakakvi komadi svacega, i
naravno niko to nije stavio unutra, vjerovatno sam ja to napravio. :)

A da ne kazem ljude koji te zivkaju za svaku pizdariju tipa upalio sam comp,
i onda mi iskoci ovaj prozor, sta da radim. Doslovno ovim rijecima, kako da
ja znam sta je to "ovaj" prozor?
I najvaznije, obavezno frendovima naplatit popravke/podesavanja, jer su oni
definitivno najgori sto se tice zvanja, a kad vec zovu onda neka i plate.
--
Blade_Ry
---
First you grow up...then you grow old...and then you grew wise.
marijo
2006-06-16 13:40:26 UTC
On Fri, 16 Jun 2006 15:17:38 +0200, "Blade_Ry"
Post by Blade_Ry
I najvaznije, obavezno frendovima naplatit popravke/podesavanja, jer su oni
definitivno najgori sto se tice zvanja, a kad vec zovu onda neka i plate.
Ne bi bio problem da su umjereni u tom zvanju :)
--
Nije Kimmi vec je Kimi. Juan Pablo Montoya ne zna podesiti ovjes, a ni motor.
Uzivo sa diska: Tornadozzer - Hey Bitch
http://hrvatska-gpl-liga.tk/ Go Mc'Laren !
Blade_Ry
2006-06-16 16:55:13 UTC
Post by Blade_Ry
I najvaznije, obavezno frendovima naplatit popravke/podesavanja, jer su oni
definitivno najgori sto se tice zvanja, a kad vec zovu onda neka i plate.
Ne bi bio problem da su umjereni u tom zvanju :)
Ma za svaku pizdariju bez pardona. Srusi im se media player 10 dok su
slusali mp3ce, zovi. Nece da se ucitaju titlovi filma (nisu istog imena kao
i file), zovi. Srusila se igra, pise nesto na ekranu, pa mi cita error
report i greska na 0xfffff i da sta ce sad.....i jos tona tih gluposti.
Glavno da se za comp baci 15kkn, sad ih kao "ucim" da rjesavaju probleme i
googlaju da vide sta im je.
--
Blade_Ry
---
First you grow up...then you grow old...and then you grew wise.
marijo
2006-06-16 18:15:56 UTC
On Fri, 16 Jun 2006 18:55:13 +0200, "Blade_Ry"
Post by Blade_Ry
sad ih kao "ucim" da rjesavaju probleme i
googlaju da vide sta im je.
Kad nemas nikoga za nazvati naucis sam iz mnogih pokusaja.
--
Nije Kimmi vec je Kimi. Juan Pablo Montoya ne zna podesiti ovjes, a ni motor.
Winamp ist nicht gestartet
Blade_Ry
2006-06-16 20:20:00 UTC
Post by Blade_Ry
sad ih kao "ucim" da rjesavaju probleme i
googlaju da vide sta im je.
Kad nemas nikoga za nazvati naucis sam iz mnogih pokusaja.
Pa kao da smo mi sveznajuci.....googlaj pa ces svasta naci, tako se i nauci
masu toga, ali nekima je to muka i previse posla pa je bolje nazvat neku
budalu koja im to besplatno sredi.
--
Blade_Ry
---
First you grow up...then you grow old...and then you grew wise.
Dragan
2006-06-16 18:30:07 UTC
Post by Blade_Ry
A da ne kazem ljude koji te zivkaju za svaku pizdariju tipa upalio sam comp,
i onda mi iskoci ovaj prozor, sta da radim. Doslovno ovim rijecima, kako da
ja znam sta je to "ovaj" prozor?
Dok sam na poslu to i tolerisem, ali kad me netko zovne na mobitel dok
sam van firme samo ih usmjerim na broj firme u radno vrijeme. Kratko i
jasno. Svoj mobitel sam placam.
Post by Blade_Ry
I najvaznije, obavezno frendovima naplatit popravke/podesavanja, jer su oni
definitivno najgori sto se tice zvanja, a kad vec zovu onda neka i plate.
Moji frendovi nisu tako napadni, ali zna biti napadan neki prijatelj
mog prijatelja. Ne mogu ga tek tako odjebat pa nastojim pomoci, ali
frend koji mu je dao moj broj mobilnog ne prodje dobro.
Blade_Ry
2006-06-16 20:25:54 UTC
Post by Blade_Ry
[...]
Heh, pametno. Da bar imam firmu pa da i ja to napravim.
Post by marijo
Post by Blade_Ry
[...]
Ja sam svoje obavjestio, ako me nekome preporucujes, reci im odma i cjenu.
Ne jebem vise dobru volju i to ja svoje znanje naplacujem, ako neces onda
fino nosi comp u servis i plati njima 150-170kn na sat.
Napravis jednom besplatno i odma si na speed dial no.1 za svaku pizdariju.
--
Blade_Ry
---
First you grow up...then you grow old...and then you grew wise.
pljuger
2006-06-17 13:26:55 UTC
"adriatic" <***@adriatix.hr> wrote in message news:***@r2g2000cwb.googlegroups.com...
U svemu tome jo¹ nedostaje jedna jajko jako bitna stvar.

[...]

Ma daj...
mojne folirat...radi¹ u ¹upi isod tavana,a èistaèicu ti garaŸa nije nikad ni
vidla.
A i ruke bi mogao oprat kad ide¹ jest...
(barem ja kad sam nai¹ao sam VAS digao od jela i nisam se mogao naèuditi da
èovjek ne obavi ni najosnovniju higijenu èak ni prije jela,dok o odjeæi neæu
ni govoriti.)
Mislim,takav za stol????
Marko ^SuperUnknown^ Martinovic
2006-06-17 13:51:54 UTC
Post by pljuger
[...]
ROTFLMAO :)))) Strasssno :)
* Trenutni zvucni teror: ZIVO BLATO - objede [02:54]
Boris Tudan
2006-06-17 18:37:51 UTC
Post by adriatic
[...]
1. Nije li to tvoj problem?
2. Kako onda drugi prezivljavaju?
--
Legalize Crime
:-D
GAGI-9A6AAG
2006-06-16 10:49:03 UTC
Ne znam kako Adriatix radi i kakvi su ali ovo gore ¹to si naveo
jednostavno nije istina. Ne bi trebao prièati o stvarima o kojima nema¹
blagog pojma.
èoeæe...ti ili si prvi put tu ili jo¹ nisi imao diskusiju sa istim...
on da nema pojma...èoeæe..daj se bolje ti informiraj prije no ¹to bubne¹ i
ostane¹ Ÿiv...
"on" je u najmanju ruku IZMISLIO printer...tako da vrlo dobro zna ¹to
govori...on se rodio sa iskustvom...on jednostavno sve zna najbolje...vi svi
skupa ne znate ni 1/16 koliko on zna....to je genije...nadnaravno
biæe....iako humanoidno izgleda...na prvi pogled se to ne bi reklo; da je sa
ovoga planeta (ovo zapravo i nije moje mi¹ljenje veæ njegovih kolega...mene
vi¹e tjera na smijeh kad ga vidim)!!
On je pravi mali Einsteinovac....genije koji je iz fizike imao
komad...postao pravi svijetski fizièar... a u na¹em sluèaju rijeè je o
geniju koji je odustao od fera i prebacio se na vi¹u/niŸu..haha...na kojoj
polaŸe "zadnji" ispit iz matematike veæ gotovo desetljeèe..osim ako ga u
medjuvremenu nije kupio..
...oèito je da je ingenioznost obrnuto proporcionalna sa stupnjem
obrazovanosti....(blago meni ko mesaru onda) :))

...i ja mu slijepo vjerujem ako on kaŸe da je tako..onda je to tako i amen!
:)))))))))))))

(ajoj... koja me sad tek porcija èeka...sad æete vidjeti majstora
argumentiranog pljuvanja na djelu..kad oplete po meni...glupom i tupom
mesaru)
Maat
2006-06-16 11:09:43 UTC
Post by GAGI-9A6AAG
[...]
ostane¹ ¾iv...
[...]
geniju koji je odustao od fera i prebacio se na vi¹u/ni¾u..haha...na kojoj
pola¾e "zadnji" ispit iz matematike veæ gotovo desetljeèe..osim ako ga u
medjuvremenu nije kupio..
...oèito je da je ingenioznost obrnuto proporcionalna sa stupnjem
obrazovanosti....(blago meni ko mesaru onda) :))
...i ja mu slijepo vjerujem ako on ka¾e da je tako..onda je to tako i amen!
:)))))))))))))
(ajoj... koja me sad tek porcija èeka...sad æete vidjeti majstora
argumentiranog pljuvanja na djelu..kad oplete po meni...glupom i tupom
mesaru)
Hehehe! Moram priznati da si me od srca nasmijao:) Hvala! Hvala! Hvala!
I da, dosta dugo nisam bio na grupi baš zbog takvih genijalaca kao on.
Ipak kraj njih što da mi ostali govorimo uopće kad oni znaju najbolje o
svemu.
Boris Tudan
2006-06-17 18:39:59 UTC
Post by Maat
[...]
Hahaha. Da ti nisi Gagijev brat? :-)
--
Legalize Crime
:-D
Boris Tudan
2006-06-17 18:40:39 UTC
(ajoj... koja me sad tek porcija čeka...sad ćete vidjeti majstora
argumentiranog pljuvanja na djelu..kad oplete po meni...glupom i tupom
mesaru)
Ne, zasto bih? Trenutno mi se ne flejma.
--
Legalize Crime
:-D
GAGI-9A6AAG
2006-06-19 07:09:31 UTC
Post by Boris Tudan
Ne, zasto bih? Trenutno mi se ne flejma.
isuse Boro...¹to ti je...temperatura?..gripa?...ne¹to teŸe?!

(a ja se veæ pripremio na najgore...veæ sam si i raku iskopal)
Boris Tudan
2006-06-19 19:40:47 UTC
isuse Boro...što ti je...temperatura?..gripa?...nešto teže?!
(a ja se već pripremio na najgore...već sam si i raku iskopal)
Nije mi do flejmanja. Preozbiljan je tema. Znas koliko je ljudi doticni
okot sjebao?
--
Legalize Crime
:-D
Spuzva
2006-06-16 11:45:39 UTC
Post by Maat
[...]
davao je zadjabe, mogo si naruciti i 1000kom. poslali bi ti ih
besplatno. samo sto je mali broj ljudi znao za ovo, jer ih veliki HP
hrvatsk nikad o tome nije informirao.
zasto su djelili? zato jer im je guma bila losije kvalitete od
adriaticovih tinti, pa se SVAKA nakon par godinica osusila i postala
glatka kao plastika i nije mogla odvajati papire. to s desavalo i na
5/6L i na 1100 (a vjerujem i na svima koji su imali slican separation
pad), dakle serijska greska. I bilo bi potpuno u redu da su
informirali javnost o tome, kao sto to rade proizvodjaci automobila i
ponudili besplatni servis.
e, i taj dio je dolazio iz hap sa nekim kao aplikatorom kojeg gunes u
paper tray i povuces neku trakicu i gotovo-zaljepio si novu gumu na
staru. to je trajalo cirka 10min. sa detaljnim citanjem uputa
Maat
2006-06-16 12:23:18 UTC
Post by Spuzva
Post by Maat
[...]
Da ali više ne. Danas toga više nema. Jedino ako netko ima svoju zalihu
toga i voljan ti je dati.
Spuzva
2006-06-16 12:39:58 UTC
mozda je adriatix ima i naplacuje? nije ti palo na pamet?
Maat
2006-06-16 12:50:46 UTC
Post by Spuzva
Post by Maat
Da ali više ne. Danas toga više nema. Jedino ako netko ima svoju zalihu
toga i voljan ti je dati.
mozda je adriatix ima i naplacuje? nije ti palo na pamet?
Pa moguće je, to sad nije važno. Jer nitko te ne tjera da ideš kod
njega. Mislim da je ipak čovjek koji je otvorio temu počeo pljuvati
nekoga s tvrdnjom da HP to dijeli besplatno a to jednostavno nije
istina. Ako HP dijeli separation padove besplatno a popravak se može
napraviti za 10 sekundi neka si gospodin Tudan i svi koji tako misle
onda lijepo nabavi te besplatne dijelove, popravi pisač za 10 sekundi i
može biti miran. Onda mu neće trebati "lopov Adriatix". Mislim, zašto
onda gospodin Tudan koji se u sve razumije ne otvori sam HP servis i
može eto naplaćivati kunu dvije za rad jer ipak se to obavi za samo 10
sekundi. Baš bih to voli vidjeti. Nitko ga ne tjera kod "lopova".
GAGI-9A6AAG
2006-06-16 13:02:20 UTC
Mislim da je ipak èovjek koji je otvorio temu poèeo pljuvati...
ÈOVJEK???!!

da ga vidi¹ i èuje¹ shvatio bi za¹to sam tako reagirao....lokalno
stanovni¹tvo veæ odavno ne reagira...

ma deèki...nemojte se zamarati....ionako Boro samo Ÿeli flame..to mu je u
krvi...pa èe poneki put makar i svijesno blebnuti glupost(premda on ne
blebeæe gluposti veæ autorizirane mudrosti...bar tako on misli) u Ÿaru
diskusije...samo da "odrŸi" vatricu...ili ju jo¹ bolje rasplamsa...

:)
adriatic
2006-06-16 13:24:20 UTC
A recimo da postavimo jedno hipotetsko pitanje:

Što onda ukoliko je početni nosilac ove teme recimo pretpostavimo
hipotetski, dao svoj printer nekome da ga odnese u Adriatix na servis u
svezi navedenog kvara da bi kasnije imao novog štofa za nove naredne
newsgroups seanse.

Što kažete na tu varijantu u korelaciji sa onom pričom o HP-u i
kalibraciji kazeta.

Kako se to uklapa sa vašim lokalnim svjetonazorom.

Kako bi se dalo opisati jedno takvo hipotetsko ponašanje.

U životu su stvari uvjek uzročno poljedično povezane. I tek naknadno
otkrijete uzrok neke posljedice.

Pozdrav

adriatix.hr
Mislim da je ipak čovjek koji je otvorio temu počeo pljuvati...
ČOVJEK???!!
da ga vidią i čujeą shvatio bi zaąto sam tako reagirao....lokalno
stanovniątvo već odavno ne reagira...
ma dečki...nemojte se zamarati....ionako Boro samo ľeli flame..to mu je u
krvi...pa če poneki put makar i svijesno blebnuti glupost(premda on ne
blebeće gluposti već autorizirane mudrosti...bar tako on misli) u ľaru
diskusije...samo da "odrľi" vatricu...ili ju joą bolje rasplamsa...
:)
GAGI-9A6AAG
2006-06-16 13:39:14 UTC
©to onda ukoliko je poèetni nosilac ove teme recimo pretpostavimo
hipotetski, dao svoj printer nekome da ga odnese u Adriatix na servis u
svezi navedenog kvara da bi kasnije imao novog ¹tofa za nove naredne
newsgroups seanse.
a Ÿalim te ako to do sada nisi znao...

i nije hipotetski....i nije ba¹ printer...veæ ink catridgei! (a ako je bilo
jo¹ toga...neam pojma)

nije da sam ba¹ upuèen u sve...ali pretpostavljam zbog èega bi te Boro mogao
natezati u mozak..
iskreno reèeno...da ti meni (pre)napuni¹ tinte...koje bi mi se preko noæi
doslovce iskapale tako da i po stolu procure i na sve strane...ma zna¹
kaj...fala tebi i tome kaj si mi napunil "vi¹e" tinte no kaj ide
tvornièki....

to ti dodje ko krava koja da 10 litara mlijeka u ¹ubu..pa na kraju nogom
ritne kantu i prolije...

mislim da je rijeè o Canonu...s obzirom da je Boro zagovaraè Canon
opreme...mislim èak i uopèe!!
adriatic
2006-06-16 15:02:15 UTC
Budučnost će pokazati tko je u pravu na ovo hipotetsko pitanje.

Što se tiće curenja, lako je moguće jer svaki drugi dan nam dođe
neki drugi Mali Perica što misli da je dovoljno izbušiti kazetu i
rupu zaljepiti salotepom. U čemu bi so ovaj razlikovao od svih drugih
istomišljenika. I naravno uvjek je netko drugi kriv.

Sa druge strane tehnologija se mijenja iz dana u dan, jednako tako i
uputsvo i pribor za samopunjenje.

Danas u setu dobijete i igle, šprice, rukavice, konusne čepove,
odgovarajuće svrdlo + adapter za vađenje čepova itd. Jednostavno da
jednostavnije ne može biti. A jučer ste otvor zatvarali pištoljem
za topljenje plastike. Naravno najpametniji su to radili salotepom.

Posljedice znamo.

Pozdrav

adriatix.hr
Boris Tudan
2006-06-17 18:47:31 UTC
Post by adriatic
[...]
Alo, imbecilu, to si TI napravio. TI si sjebao patronu. Nitko drugi.
Post by adriatic
Sa druge strane tehnologija se mijenja iz dana u dan, jednako tako i
uputsvo i pribor za samopunjenje.
Mhm, ocito ti te promjene ne pratis.
Post by adriatic
Danas u setu dobijete i igle, šprice, rukavice, konusne čepove,
Jebote, kao da dilas opremu za narkomane.
Post by adriatic
Posljedice znamo.
Mhm, stanovitu inspekciju na tvojim vratima...
--
Legalize Crime
:-D
Boris Tudan
2006-06-17 18:46:12 UTC
mislim da je riječ o Canonu...s obzirom da je Boro zagovarač Canon
opreme...mislim čak i uopče!!
Ne, rijec je o HPovima (vise modela i vrsti) i o tonerima za kopirke
koje je usrao.
--
Legalize Crime
:-D
Boris Tudan
2006-06-17 18:45:05 UTC
ma dečki...nemojte se zamarati....ionako Boro samo želi flame..to mu je u
krvi...pa če poneki put makar i svijesno blebnuti glupost(premda on ne
blebeće gluposti već autorizirane mudrosti...bar tako on misli) u žaru
diskusije...samo da "održi" vatricu...ili ju još bolje rasplamsa...
Koji je tebi kurac? Crkla ti ona raga od auta pa si nadrkan? Opalila te
suncanica? O kakvom ti flejmu pricas? Ajd ponovo procitaj post pa, ali
ovaj put da ga skuzis.
--
Legalize Crime
:-D
Boris Tudan
2006-06-17 18:44:12 UTC
Post by Maat
[...]
1. pljunuo sam kretena nakon njegovog reklamiranja svog sajta. Nitko ga
nije tjerao da se reklamira, dakle, kritiku je mogao ocekivati
2. Dobio sam more tih kitova i jos uvijek ih imam nekoliko za 5L/6L i
1100. Postavljanje kita je jako jednostavno i kratko traje. Ne vidim u
cemu je problem i sta ti nije jasno
3. prije sam radio u srevisu informaticke opreme, vise ne radim. Nemam
zelju se zajebavati sa idiotima u poslu koji nema perspektive. Danas se
oprema "siroke potrosnje" ne popravlja - baca se i kupuje se nova. Osim
toga, serisa ima i tako previse, nema se smisla time baviti.
4. ton ti je arogantan i debilan. Probaj ga iskontrolirati ako mislis
nastaviti raspravu. U protivnom: <flame on>
--
Legalize Crime
:-D
Boris Tudan
2006-06-17 18:37:12 UTC
Post by Maat
Ne znam kako Adriatix radi i kakvi su ali ovo gore što si naveo
jednostavno nije istina. Ne bi trebao pričati o stvarima o kojima nemaš
blagog pojma.
Stvarno ne znam onda zasto ih imam jos par komada u ladici i zasto ih
nisam platio niti lipe. Nit' sam ovlasteni stagod, niti sam ih ukrao...
Post by Maat
Doista ne znam. Ali ako ti je informacija pouzdana kao ona gore...
dopuštam da je možda istina ali ako imaš osobno iskusstvo ili nekog od
prijatelja.
Vise njih. I iskustava i prijatelja.
Post by Maat
Ubuduće se bolje informiraj.
Probat cu. Maznut cu se ciglom u glavu, zadobit totalnu amneziju pa
mozda bude po tvome.

Bajdvej, toner mi je u ladici. Mogu ti ga pokazati. Kao i primjer ispisa.
--
Legalize Crime
:-D