iskustvo kupnje u ADM-u
(prestaro za odgovor)
Dragan Kovac
2011-03-18 15:30:41 UTC
Nikad nisam kupovao iz nekog web-dućana. Vrijede li oni, kakva su iskustva
prilikom reklamacija?
Goran Marinic
2011-03-18 15:47:42 UTC
Post by Dragan Kovac
Nikad nisam kupovao iz nekog web-dućana. Vrijede li oni, kakva su iskustva
prilikom reklamacija?
ADM je običan dućan s web opcijom.
Po meni sve pozitivno.
covjek gljiva
2011-03-18 15:49:42 UTC
On Fri, 18 Mar 2011 16:30:41 +0100, Dragan Kovac
Post by Dragan Kovac
Nikad nisam kupovao iz nekog web-dućana. Vrijede li oni, kakva su iskustva
prilikom reklamacija?
Cijene normalnije nego u linksa (i nije neki podvig), dvaput imao
problema s kupljenom robom, oba puta korektni, problem rijesili u par
dana, prilicno pristojni trgovci.. Sve u svemu, ok ducan.
Dragan Kovac
2011-03-18 17:08:22 UTC
Ajd dobro, onda ću kupit ploču i proc kod njih. :)
Mladen
2011-03-18 17:30:06 UTC
Post by Dragan Kovac
Nikad nisam kupovao iz nekog web-dućana. Vrijede li oni, kakva su iskustva
prilikom reklamacija?
Također još jedan + :)
Čine mi se kao najbolji omjer stručnosti, odnosa prema kupcima i cijene.
IgorV
stalno ih ganjvim sa pitanjima, uvijek odgovore ( i pristojni su :) )
Dragan Kovac
2011-03-18 20:31:30 UTC
Post by IgorV
Post by Mladen
Također još jedan + :)
Čine mi se kao najbolji omjer stručnosti, odnosa prema kupcima i cijene.
stalno ih ganjvim sa pitanjima, uvijek odgovore ( i pristojni su :) )
Evo moram reći da su mi danas dali izvrstan savjet u svezi memorije.

Naime, htio sam uzeti Corsair XMS3 za Asus P8P67 Pro ploču, međutim kaže
lik nemojte to, uzmite neku na 1.5V, namijenjene tom chipsetu, blabla...
Rekoh ok, prosurfat ću, i zaista, na listi podržanih memorija na Asusovom
siteu piše da taj XMS3 koji sam želio uzeti ne radi ako njime popuniš sva
četiri memorijska utora! A ja ih namjeravam popuniti sva četiri...

Stvarno dugo nisam slagao cijeli novi komp, puno se toga dogodilo u
međuvremenu, sreća da me lik upozorio...
RzR
sebi je najvise ustedio vremena ;)
Dragan Kovac
2011-03-19 09:51:45 UTC
Post by RzR
Post by Dragan Kovac
Stvarno dugo nisam slagao cijeli novi komp, puno se toga dogodilo u
međuvremenu, sreća da me lik upozorio...
sebi je najvise ustedio vremena ;)
I meni - jer pokušavam si zamisliti situaciju: razbucan stari komp i
sastaljen novi - nešto ne radi. Sad pitanje je kako ne radi, jel se uopće
neće bootat ili se instalacija Windowsa ruši. Što je neispravno - ploča,
memorija, proc, postavke u BIOS-u, SSD disk (prvi u životu), neispravan
položaj Jupitera u odnosu na Saturn?

Već vidim kako pizdim, tražim, isprobavam, na kraju skužim da radi samo s 8
GB a ne sa svih 16, provjeravam na Asus siteu, vidim što je i tek onda
počnem pizditi...

Ovako je OK, odmah ću naručiti Ripjaws i sve pet. :)
RzR
2011-03-19 15:40:24 UTC
Post by Dragan Kovac
Post by RzR
Post by Dragan Kovac
[...]
pa dobro, ima svaki mobo neki beep code ;)
sad se samo hvalis :P
Dragan Kovac
2011-03-19 17:50:14 UTC
Post by RzR
sad se samo hvalis :P
Nije ti to nešto za hvalit se. ;)
Indigo Max
2011-03-19 00:42:56 UTC
Post by Dragan Kovac
Stvarno dugo nisam slagao cijeli novi komp, puno se toga dogodilo u
meðuvremenu, sreæa da me lik upozorio...
Nadam se da to ¹to uzima¹ je revision 3 ili B3. P67 èipset je imao problema
gdje sata 3 utori nisu radili najbolje pa je cijela serija povuèena. Sada bi
trebale doæi isprave, B3 revizije tih ploèa pa pazi. I sam sam u dilemi
izmeði P55 i P67 èipseta
Indigo Max
2011-03-19 01:02:42 UTC
Naime, htio sam uzeti Corsair XMS3 za Asus P8P67 Pro ploèu, meðutim kaŸe
lik nemojte to, uzmite neku na 1.5V, namijenjene tom chipsetu, blabla...
Rekoh ok, prosurfat æu, i zaista, na listi podrŸanih memorija na Asusovom
siteu pi¹e da taj XMS3 koji sam Ÿelio uzeti ne radi ako njime popuni¹ sva
èetiri memorijska utora! A ja ih namjeravam popuniti sva èetiri...
[...]
izmeði P55 i P67 èipseta. K tome P7P55D-E pro i evo i deluxe imaju PLX èip
dok P8P67 Pro nema, samo deluxe ima u toj seriji: no ako ti USB 3 nije uopæe
bitan, onda je svejedno
Dragan Kovac
2011-03-19 09:49:38 UTC
Nadam se da to što uzimaš je revision 3 ili B3. P67 čipset je imao problema
gdje sata 3 utori nisu radili najbolje pa je cijela serija povučena. Sada bi
trebale doći isprave, B3 revizije tih ploča pa pazi. I sam sam u dilemi
izmeđi P55 i P67 čipseta. K tome P7P55D-E pro i evo i deluxe imaju PLX čip
dok P8P67 Pro nema, samo deluxe ima u toj seriji: no ako ti USB 3 nije uopće
bitan, onda je svejedno
Da, to je B3, jedva sam čekao da dođu, moram reinstalirati Win (ne
pitaj...) a to je na mom kompu jedno 2-3 dana posla, nisam ih htio gubiti
dok ne dođu ispravne ploče...
Indigo Max
2011-03-19 11:51:50 UTC
Da, to je B3, jedva sam èekao da doðu, moram reinstalirati Win (ne
pitaj...) a to je na mom kompu jedno 2-3 dana posla, nisam ih htio gubiti
dok ne doðu ispravne ploèe...
E super, moŸda mi moŸe¹ onda pomoæi :) Planiram za nekih 2-3 mj uzimati
deluxe ploèu sa i3 212 i onu memu koju ti neæe¹ zbog samo 2 utora. Ionako
sam na xp te mi vi¹e od 4GB neæe trebat. Jedino ako ima¹ savjet za neku
kvalitetnu memu da zamjeni corsair? ©to æe¹ si ti uzet? Ta ploèa ima 4 sata3
utora i 4 sata6. Daj mi reci, ako zna¹, da li recimo mogu stavit normalne
HDD na sata 3 i prŸe a na sata6 recimo bluray ili neki SSD a da to ¹ljaka
pod IDE umjesto RAID na win xp. Jer samo 4 sata3 mi je malo. Thx :)
Dragan Kovac
2011-03-19 13:00:11 UTC
E super, možda mi možeš onda pomoći :) Planiram za nekih 2-3 mj uzimati
deluxe ploču sa i3 212 i onu memu koju ti nećeš zbog samo 2 utora. Ionako
sam na xp te mi više od 4GB neće trebat. Jedino ako imaš savjet za neku
kvalitetnu memu da zamjeni corsair? Što ćeš si ti uzet? Ta ploča ima 4 sata3
utora i 4 sata6. Daj mi reci, ako znaš, da li recimo mogu stavit normalne
HDD na sata 3 i prže a na sata6 recimo bluray ili neki SSD a da to šljaka
pod IDE umjesto RAID na win xp. Jer samo 4 sata3 mi je malo. Thx :)
WinXP sam u životu koristio sveukupno mjesec dana tako da stvarno ne znam.
:)

Što se tiče memorije, uzet ću G.Skill... Imam 8 GB trenutno u kompu i radi
mi bez zamjerke već dugo, ima dobre hladnjake, nije skupa, ima solidno
jamstvo... Ja sam time zadovoljan...
D@j NeT
2011-03-22 07:02:11 UTC
Post by Dragan Kovac
[...]
Ako imaš win 7 možda nemoraš reinstal, meni je promjenom plpče na win
7/64 sam povukao drajvere i rade evo bez problema.
Dragan Kovac
2011-03-22 08:49:53 UTC
Post by ***@j NeT
Post by Dragan Kovac
[...]
To ću i napraviti za prvu ruku, ali kasnije ću svakako napraviti full
reinstall. Čak razmišljam o Win 2008 Server R2 pa ga konfigurirati kao
Workstation, samo moram vidjeti kakvi su uvjeti licence...

nosonja
2011-03-21 06:55:57 UTC
Post by IgorV
Takoðer jo¹ jedan + :)
Èine mi se kao najbolji omjer struènosti, odnosa prema kupcima i cijene.
stalno ih ganjvim sa pitanjima, uvijek odgovore ( i pristojni su :) )
Evo moram reæi da su mi danas dali izvrstan savjet u svezi memorije.
[...]
1.) Corsair memorija je obièno smeæe. Da, izgleda fancy, skupa je jako i ima
lijepe brojeve ispisane u karakteristikama.
U realnom radu nema nikakve razlike (osim ako te ne pali 1 fps vi¹e u
tvojoj omiljenoj igrici).
2.) Corsair memorija se èesto kvari. Ne znaèi da æe se i tebi pokvariti, ali
mi smo mijenjali memoriju valjda 4-5 puta unutar garantnog roka. Veæ sam
mislio da nekaj ne valja sa par raèunala, ali mi tip u duæanu kaŸe
"ma... to je normalno za ove memorije i da mi novi paket".

Kad ovo gore zbroji¹, vidi¹ da je tip u duæanu u¹tedio sebi gomilu Ÿivaca i
vremena. Prvo ti ne bi sve radilo, pa bi ga napao da ti je prodao neispravnu
robu. Kasnije kad bi shvatio u èemu je problem, opet postoji ¹ansa da
memorija krepa, jer Corsair to voli napraviti, pa opet ide prièa iz poèetka.
Dragan Kovac
2011-03-21 07:05:45 UTC
1.) Corsair memorija je obično smeće. Da, izgleda fancy, skupa je jako i ima
lijepe brojeve ispisane u karakteristikama.
U realnom radu nema nikakve razlike (osim ako te ne pali 1 fps više u
tvojoj omiljenoj igrici).
Komp za igre koristim između 1% i 2% vremena... Nije kvaka u brzini nego u
stabilnosti... A u vrijeme kad sam zadnji put slagao komp Corsair je zaista
bio pojam...
2.) Corsair memorija se često kvari. Ne znači da će se i tebi pokvariti, ali
mi smo mijenjali memoriju valjda 4-5 puta unutar garantnog roka. Već sam
mislio da nekaj ne valja sa par računala, ali mi tip u dućanu kaže
"ma... to je normalno za ove memorije i da mi novi paket".
Rekao mi je lik u ADM-u da ima jedna serija Corsaira koja je imala oko 10%
povrata i da mu nije jasno kako si uopće tako nešto dozvole...
Kad ovo gore zbrojiš, vidiš da je tip u dućanu uštedio sebi gomilu živaca i
vremena. Prvo ti ne bi sve radilo, pa bi ga napao da ti je prodao neispravnu
robu. Kasnije kad bi shvatio u čemu je problem, opet postoji šansa da
memorija krepa, jer Corsair to voli napraviti, pa opet ide priča iz početka.
Eto, zato sam uzeo G.Skill i sve ok... Valjda će bit, vidjet ću kad složim.
:)
nosonja
2011-03-21 09:41:33 UTC
Post by nosonja
[...]
Komp za igre koristim izmeðu 1% i 2% vremena... Nije kvaka u brzini nego u
stabilnosti... A u vrijeme kad sam zadnji put slagao komp Corsair je zaista
bio pojam...
Kingmax, Kingston i King*... nikada ni jedna nije krepala. Stavio ih i u
servere koji rade 24/7.
Inicijalno sam se vodio idejom "ajmo kupit nekaj kvalitetnije, jer su
strojevi bitni i ne gase se", ali je ispalo da su skuplje memorije samo jako
dobar marketin¹ki trik.

Na svu sreæu Corsair napajanja jo¹ rade :-)
Igor Batinic
2011-03-21 11:03:30 UTC
Pozdrav svima...
Post by nosonja
[...]
Kingston je vec preko 20 godina u samom vrhu (i realno je skup, koliko i
vrijedi), Kingmax ne moze s njim u istu kategoriju.

Naravno, kad su ozbiljne namjene u pitanju.

Uzivajte,

Iggy
Gorstak
2011-03-21 11:33:16 UTC
"Igor Batinic" je napisao u poruci interesnoj
Post by Igor Batinic
Kingston je vec preko 20 godina u samom vrhu (i realno je skup, koliko i
vrijedi), Kingmax ne moze s njim u istu kategoriju.
Naravno, kad su ozbiljne namjene u pitanju.
pod ozbiljne namjene smatras servere? Mislim da i kingmax ima modele sa ecc
memorijom...
btw, bez obzira na marku, svaka memorija koja radi na istoj brzini i
latencijama je ista, nema apsolutno nikakve razlike...imao sam i corsair
dominator i kingston hyper x i ripjaws-ice i kingmax mars i apacer meme kod
sebe i po testovima iz Everesta/aide64 su identicne...apsolutno nikakve
razlike.....jedino sam sa corsairom imao problema pri oc-u, apacerke su se
dale najvise klokat, a kingmaxice su radile i kad ostale nisu davale znakove
zivota, ali ponavljam, pri istim latencijama i brzini, identicne su...
Igor Batinic
2011-03-21 11:51:02 UTC
Pozdrav svima...
Post by Igor Batinic
[...]
Iz iskustva, mogu u jednom projektu poslati na teren par tisuca
Kingstona i znati da necu imati problema, no s Kingmaxom moram testirati
svaku. To je jedina memorija za koju mogu reci da sam stvarno nezadovoljan.

Uzivajte,

Iggy
Twoborg
2011-03-21 12:23:18 UTC
Post by Igor Batinic
Pozdrav svima...
Post by Igor Batinic
[...]
Okej ajd vratimo se temi sa obicnim memorijama za kucnu namjenu:
-kingmax je jeftin i neugledan bez onih fancy heatspreadera i sarenih
kutija, "kitova" i dominator fanova, ali stvarno je ok.
Ja sam isto kupovao redom corsair dominatore, no ispostavilo se da sam
postizao jednako stabilne OCove sa golim kingmaxom,
a bas u adm sam bio vratio dva kita od corsaira (covjek prihvatio bez
pitanja iako su bili ispravni-jednostavno latencije nisu bile iste
i komp nije bio stabilan)

na stranu to; cujem po netu najavu bitnog poskupljenja memorija zbog nesreca
u japanu. Jel nam to stiglo?
Znam da nasi vole poskupit i postojecu robu na policama, pod izlikom da je
japan kriv.
Igor Batinic
2011-03-21 12:35:16 UTC
Pozdrav svima...
Post by Twoborg
Post by Igor Batinic
[...]
Ne bih znao, ne kupujem hrpe takvih, a u pravilu znam ostati na par,
recimo, provjerenih rjesenja (Kingston u pravilu, plus pojedini
proizvodjaci ovisno o opremi koja je u igri).
Post by Twoborg
na stranu to; cujem po netu najavu bitnog poskupljenja memorija zbog nesreca
u japanu. Jel nam to stiglo?
Sumnjam da je vec stiglo.
Post by Twoborg
Znam da nasi vole poskupit i postojecu robu na policama, pod izlikom da je
japan kriv.
A cuj, zakon ponude i potraznje. :o)

Uzivajte,

Iggy
Touche
2011-03-21 12:40:53 UTC
Kazu da su ionako uglavnom beskorisni (heatspreaderi).
Aleksandar Ivanisevic
2011-03-21 14:09:34 UTC
"Gorstak" <***@gmail.com> writes:

[...]
Post by Gorstak
btw, bez obzira na marku, svaka memorija koja radi na istoj brzini i
latencijama je ista, nema apsolutno nikakve razlike...imao sam i
Memorija je ista jer se proizvodi u istoj tvornici i od istih wafera
kao i "kvalitetna" memorija. Ono sto nije isto je kolicina kontrole
koju prolazi krajnji proizvod prije nego sto dodje do tebe.

Dakle, ako ti je memorija izgledala ista, znaci da si imao srece. Ne
puno srece, ali ipak malo ;)

[...]
--
Ti si arogantan, prepotentan i peglaš vlastitu frustraciju. -- Ivan
Tišljar, hr.comp.os.linux
Destructo
2011-03-18 17:57:52 UTC
"Dragan Kovac" wrote in message news:nifhijh9k498$.1u0gol2xbeqwk$***@40tude.net...

Nikad nisam kupovao iz nekog web-dućana. Vrijede li oni, kakva su iskustva
prilikom reklamacija?

Kupljeno dosta komponenti iz ADM-a, nije bilo potrebe za reklamacijama.
Dostava je brza i relativno jeftina putem Overseasa.
Pozdrav!
Gorstak
2011-03-19 12:36:37 UTC
kupio plocu kod njih jednom davno, ploca radi uredno, ali na njoj naljepnica
sa zenskim imenom, adrijana ili tako nesto...bilo malo cudno ali nema
veze...posebnost ploce je bila ta da su pinovi za paljenje i reset bili
slozeni drugacije nego je navedeno u manualu...enivej, kad sam prodao taj
komp, covjek ju je poslao na reklamaciju jer njegova tipkovnica nije radila
na njoj...sad se pitam, je li ta ploca vec bila vracana pa su je uvalili
meni, ili kaj? No cica mica, gotova je prica...
Dragan Kovac
Ideš. :)
RzR
2011-03-19 15:41:49 UTC
[...]